.
Attekintés
Visszaküldések
Visszafizetési garancia: 14 napon belül visszaküldött termékekre. A terméket ugyanolyan állapotban kell visszaküldeni, mint amilyenben megérkezett. Tartalmaznia kell a következőket:
- Összes dobozt, zacskót, cimkét
- Kiegészítőket mint kábelek, távirányítókat, csöveket.
- A csomagban levő összes terméket, rácsokkal, fedelekkel, szerelési tartozékokat stb.
Minden visszaküldött terméknek jó állapotban kell lennie. Sérült vagy karcos terméket nem fogadunk el. Az alkatrész nem küldhető vissza, ha: - be lett szerelve vagy beszerelési nyom látható rajta
- az alkatrész vagy csomagolása szennyezett vagy a csomagoláson címzés vagy egyéb utólagos felirat található
- az alkatrész csomagolása vagy az azonosító címke sérült, hiányos
- az alkatrész vagy alkatrész készlet hiányos vagy szétszerelt állapotú
Ha a terméket a vásárló tévedésből vásárolta meg, vagy meggondolta magát, a vásárló köteles a visszajuttatási futár vagy postai szállítási díját kifizetni. - A termék visszaküldéséhez postai úton kell elküldenie a terméket a következő címre: 4110 Biharkeresztes , Kossuth u. 8
Az Horgue Tuning Shop célja, hogy a visszaküldési kérelmét pár napon belül feldolgozza; A visszafizetést általában az ezt követő munkanapon teljesítjük. - Ha a vásárló a szállítás megkezdése elött mondja le a rendelést, az Horguem Tuning Shop visszafizeti a teljes összeget amennyiben elörefizetés történt .
Lemondások
- Ha a vásárló a szállítás megkezdése után mondja le a rendelést, az Horguem Tuning Shop csak a termék árát fizeti vissza, a szállítási díjat nem. Az összeget a termék megérkezése után küldjük vissza.
- Ha a vásárló olyan terméket fizetett ki, ami már nincs raktáron, az Horguem Tuning Shop visszafizeti az összeget.
Visszafizetés
Miután megérkezett és megvizsgáltuk a visszaküldést, e-mailben értesítjük, hogy megkaptuk a visszaküldött terméket. A visszatérítés jóváhagyásáról vagy elutasításáról is értesítjük.
Ha jóváhagyják, visszatérítését feldolgozzuk, és pár napokon belül automatikusan jóváírást alkalmazunk a hitelkártyáján vagy az eredeti fizetési módon. Amennyiben utánvéttel vásárolta a terméket kérjuk emailbe jelezze majd a bankszámlaszámát a kifizetéshez amire kéri visszautalni!
Késő vagy hiányzó visszatérítés
Ha még nem kapott visszatérítést, először ellenőrizze újra bankszámláját.
Ezután vegye fel a kapcsolatot hitelkártya-kibocsátójával; eltarthat egy ideig, amíg a visszatérítés hivatalosan megjelenik.
Ezután lépjen kapcsolatba a bankjával. A visszatérítés elküldése előtt gyakran van némi feldolgozási idő.
Ha mindezt megtette, és még mindig nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a horguemtuning@yahoo.com címen.
Segitséget szeretnél?
Bármi informacioért vagy ha jelezni szeretnéa visszakuldési szándékát kuldjön uzenetett {email} a horguemtuning@yahoo.com cimre.