Visszaküldés / Lemondás / Visszafizetés

.

Attekintés

Visszaküldések


Visszafizetési garancia: 14 napon belül visszaküldött termékekre. A terméket ugyanolyan állapotban kell visszaküldeni, mint amilyenben megérkezett. Tartalmaznia kell a következőket:

  • Összes dobozt, zacskót, cimkét
  • Kiegészítőket mint kábelek, távirányítókat, csöveket.
  • A csomagban levő összes terméket, rácsokkal, fedelekkel, szerelési tartozékokat stb.
    Minden visszaküldött terméknek jó állapotban kell lennie. Sérült vagy karcos terméket nem fogadunk el. Az alkatrész nem küldhető vissza, ha:
  • be lett szerelve vagy beszerelési nyom látható rajta
  • az alkatrész vagy csomagolása szennyezett vagy a csomagoláson címzés vagy egyéb utólagos felirat található
  • az alkatrész csomagolása vagy az azonosító címke sérült, hiányos 
  • az alkatrész vagy alkatrész készlet hiányos vagy szétszerelt állapotú
    Ha a terméket a vásárló tévedésből vásárolta meg, vagy meggondolta magát, a vásárló köteles a visszajuttatási futár vagy postai szállítási díját kifizetni.
  • A termék visszaküldéséhez postai úton kell elküldenie a terméket a következő címre: 4110 Biharkeresztes , Kossuth u. 8
    Az Horgue Tuning Shop célja, hogy a visszaküldési kérelmét pár napon belül feldolgozza; A visszafizetést általában az ezt követő munkanapon teljesítjük.
  • Ha a vásárló a szállítás megkezdése elött mondja le a rendelést, az Horguem Tuning Shop visszafizeti a teljes összeget amennyiben elörefizetés történt .

    Lemondások

  • Ha a vásárló a szállítás megkezdése után mondja le a rendelést, az Horguem Tuning Shop csak a termék árát fizeti vissza, a szállítási díjat nem. Az összeget a termék megérkezése után küldjük vissza.
  • Ha a vásárló olyan terméket fizetett ki, ami már nincs raktáron, az Horguem Tuning Shop visszafizeti az összeget.

Visszafizetés

Miután megérkezett és megvizsgáltuk a visszaküldést, e-mailben értesítjük, hogy megkaptuk a visszaküldött terméket. A visszatérítés jóváhagyásáról vagy elutasításáról is értesítjük.

Ha jóváhagyják, visszatérítését feldolgozzuk, és pár napokon belül automatikusan jóváírást alkalmazunk a hitelkártyáján vagy az eredeti fizetési módon. Amennyiben utánvéttel vásárolta a terméket kérjuk emailbe jelezze majd a bankszámlaszámát a kifizetéshez amire kéri visszautalni!

Késő vagy hiányzó visszatérítés

Ha még nem kapott visszatérítést, először ellenőrizze újra bankszámláját.

Ezután vegye fel a kapcsolatot hitelkártya-kibocsátójával; eltarthat egy ideig, amíg a visszatérítés hivatalosan megjelenik.

Ezután lépjen kapcsolatba a bankjával. A visszatérítés elküldése előtt gyakran van némi feldolgozási idő.

Ha mindezt megtette, és még mindig nem kapta meg a visszatérítést, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a horguemtuning@yahoo.com címen.

Segitséget szeretnél?

Bármi informacioért vagy ha jelezni szeretnéa visszakuldési szándékát kuldjön uzenetett {email} a horguemtuning@yahoo.com cimre.